Nou detinguts per diferents delictes durant el dispositiu de la Policia Nacional per les festes patronals de Maó
S'han intervingut 5 grans de "speed" i s'han aixecat més de 100 actes per consum o tinença de drogues
El pilot mallorquí correrà la prova de clàssics a la modalitat de regularitat amb un Toyota Land Crusier del 95
Falta poc més d’un mes perquè es disputi l’edició 46 del Ral·li Dakar. I avui matí Llorenç Fluxà ha presentat el cotxe i l’equip amb els quals participarà.
El pilot mallorquí correrà la prova de clàssics a la modalitat de regularitat amb Xavi Ribas com a copilot. El cotxe que menarà serà un Toyota Land Crusier del 95.
La cursa de més de 8.000 quilòmetres començarà el 5 de gener i acabarà dia 19 de gener. Fluxà té ben clars quins són els objectius a la seva segona participació en el Dakar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'han intervingut 5 grans de "speed" i s'han aixecat més de 100 actes per consum o tinença de drogues
La mostra 'Una mirada enrere' repassa 40 anys de trajectòria del pintor
Va resultat ferit amb arma blanca aquesta nit passada