Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
El santanyiner publica 'Laca per a rates', un llibre de filosofia i humor amb il·lustracions i textes de l'artista
Després de molts d’anys dedicat en cos i ànima a la pintura, Llorenç Garrit torna als seus inicis. Ho fa amb el llibre ‘Laca per a rates’, on ha creat les il·lustracions i, per primera vegada, també els textes.
L’estètica, reconeix l’artista, està molt marcada pel moviment ‘grunge’ i la ‘contracultura’ de la dècada dels 90 del segle passat. El fil conductor de l’obra són els viatges intergalàctics dels seus protagonistes, 2 extraterrestres que recorren l’Univers. Pàgina a pàgina, comenten i reflexionen, sempre des de l’humor, les grans preguntes a la quals ha cercat resposta la filosofia clàssica. El llibre, resulat d’un any de feina i editat per Calambur, es presentarà aquest dijous horabaixa a la llibreria La casa del libro, a Palma.
A ‘Laca per a rates’, Llorenç Garrit ha trobat el llenguatge idoni per expressar les seves reflexions vitals i artístiques.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals