Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El pobler va ser el primer entrenador a dur el club a una final
El Reial Mallorca jugarà dissabte la quarta final de la seva història. La primera va ser al Santiago Bernabéu ara fa 33 anys. L’any 1991 contra l’Atlètic de Madrid. El camí el va obrir Llorenç Serra Ferrer. El pobler sap el que és fer història amb el club. En qüestió de 5 anys, el va pujar a Primera Divisió, el va classificar entre els sis primers i el va dur a la seva primera final de Copa del Rei. “Preferiria haver guanyat la final contra l’Atlètic de Madrid que ser el primer entrenador a dur el Mallorca a una final”, comenta entre rialles davant les càmeres d’IB3 Televisió.
Aquella primera final la va guanyar l’Atlètic de Madrid per 0-1. El pobler encara recorda el gol d’Alfredo Santaelena. D’ençà d’aquella primera final, el Mallorca n’ha jugat dues més. Dia 6 a La Cartuja l’equip d’Aguirre en protagonitzarà la quarta contra l’Athletic Club. El pobler creu que “Aguirre és un gran entrenador, és molt competitiu i l’Athletic Club no està tranquil perque sap que el Mallorca és un equip difícil“.
Serra Ferrer ressalta els germans Williams com l’amenaça dels lleons. En canvi, la garantia més gran del Mallorca és, pel pobler, el bloc. Esdeveniments com aquest ajuden que el mallorquinisme es contagiï entre els més joves. Una grandesa que el Mallorca vol certificar dia 6 amb el segon títol de Copa.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061