Presó provisional per a un professor de ball de Mallorca per abusos sexuals a diverses menors
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
Enguany coincideix amb el centenari de la independència del municipi de Sineu
Lloret de Vistalegre ha celebrat aquest dissabte una nova edició de la Festa del Sequer, en què les figues són les protagonistes. Els visitants hi troben moltes de les varietats d’aquesta fruita i també nombroses preparacions fetes amb ella. Tot i que se sol celebrar el setembre, la fira enguany s’ha avançat, diuen, perquè també s’ha avançat la collita, pels efectes del canvi climàtic. La festa, que uneix tradició i gastronomia, coincideix amb el centenari de la independència de Lloret. I com a gest, hi hagué una mostra de 100 varietats diferents de figues… Exposicions, un mercadet gastronòmic i artesanal, i una mostra de ball de bot amb els gegants completaren la festa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.
És la segona mort en 24 hores en aigües de Menorca després que ahir perdés la vida un home en una piscina des Migjorn Gran