Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La plaça d'Espanya ha estat l'epicentre de la festa, amb parades on s'han pogut comprar sabates
Lloseta ha tornat a acollir una nova edició de la Fira de la Sabata i Artesania, que enguany ha arribat a l’edició número 20. Tot ha començat a les 11.00 hores aquest dissabte, amb la tradicional missa homenatge als sabaters de Lloseta.
Després, la plaça d’Espanya ha estat l’epicentre de la festa, amb parades on s’han pogut comprar aquests articles així com la mostra d’artesans sabaters que han fabricat calçat justsolat. La fira ha continuat amb cercaviles, vehicles clàssics, tallers infantils o la visita a l’antiga fàbrica artesanal Ca n’Ordinas.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet