Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

L'objectiu és reduir el fems que s'envia a incinerar, que ara representa el 50 per cent del total
Lloseta implantarà, a partir de la setmana que ve, la bossa vermella per recollir el rebuig. L’objectiu és reduir el volum de fems que s’envia a incinerar, que ara és la meitat del total. El canvi ha generat molt de debat al poble.
A partir de la setmana que ve, a Lloseta, el rebuig només es podrà treure dins les bosses vermelles que reparteix l’ajuntament. Els veïns han d’anar a cercar-les al Consistori i disposen gratuïtament de 20 bosses per habitatge i any. Si les acaben, s’han de pagar a un preu de 15 euros per cada 20 bosses.
Però la mesura no ha agradat a tothom. Els veïns es queixen, a més, que enguany el rebut de fems ha pujat de 150 a 180 euros anuals.
La batlessa de Lloseta, Angelina Pérez, ho justifica en la necessitat de millorar el reciclatge, que ara només arriba al 50 per cent de tots els fems generats.
La bossa vermella ja s’utilitza a la majoria dels pobles del Raiguer que tenen la recollida mancomunada. Només falten Selva i Consell per implantar-la.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"