Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Prop de 400 alumnes de primària de 12 centres han participat a la trobada
Prop de 400 alumnes de primària de les 12 escoles diocesanes de Mallorca, juntament amb els seus professors de música, s’han ajuntat aquest dilluns a Lluc per participar en la primera trobada musical. Cada un dels grups participants han mostrat a la resta part d’allò que han treballat a l’aula música durant aquest curs.
Una trobada que la coral de l’Escolania de Lluc ha obert amb les peces ‘Pater Noster’ i ‘Jubilate Deo’, de Xabier Sarasola. Els han seguit els alumnes de l’escola Bisbe Verger, de Santanyí, que han interpretat una versió coral del clàssic ‘Blowin’ in the wind’, de Bob Dylan.
Es tracta d’una mostra de música tan diversa com el repertori que s’hi ha escoltat. Música i art que han compartit els alumnes de primària de les escoles participants en una trobada que ja anuncien que serà la primera de moltes més que han de venir.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat