Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'esdeveniment ha acomplit els 25 anys
Escorca ha celebrat la Fira de la Serra de Tramuntana, que acompleix 25 anys. L’esdeveniment ha inclòs una mostra de gastronomia local i de productes fets a mà. Una de les activitats més cercades han estat les visites guiades per les instal·lacions del Santuari de Lluc per conèixer la història i els secrets de les instal·lacions
Durant la fira, hi ha hagut música o ball de bot, com el que han interpretat Aires de Muntanya a la plaça dels Peregrins de Lluc.
A més, 26 blavets de Lluc han ofert un petit concert a la plaça del Lledoner a darrere el Santuari per un centenar d’assistents.
Amb la direcció de Ricard Terrades, responsable musical de l’Escolania, han interpretat acompanyats, només del piano, diversos fragments de cançons dels Beatles com Can’t buy me love, Hey Jude o Let it be. És part del repertori no religiós que representen fora de la basílica del santuari.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins