Lluc va ser l’escenari d’un concert del gaiter asturià Hevia.
La seva música acollidora, arrelada a les tradicions més antigues forma part del cicle ‘Sons de Nit’. L’artista hi va convidar xeremiers de Mallorca i va començar el concert amb una jota mallorquina per deixar clar el seu vincle amb Mallorca. A més, diu que l’indret no podia ser més adient.
El públic va poder gaudir d’aquesta música tradicional, que segons l’artista, té el futur garantit.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa