Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El Santuari tanca les portes als visitants i només queda oberta als veinats de la zona la botiga
Lluc queda pràcticament desert per les restriccions per mor del Covid-19. L’hostatgeria del Santuari tanca avui les portes, amb la sortida del darrer client que s’hi allotjava. Els recepcionistes com en Juanjo, però, fan feina a escarada per atendre a totes les cancel.lacions, i canvis de data d’aquells que ja tenien la reserva feta.
Mentrestant, na Maria és una de les encarregades del forn i botiga de Lluc. Ella, igual que l’altra cinquentena d’empleats del Santuari, també pateix les conseqüències del Covid-19, perquè és víctima de l’ERTO que el Santuari no ha tengut més remei que aplicar. La botiga roman oberta només 4 hores el dematí.
Paral.lelament, l’activitat eclesiàstica també ha quedat pràcticament finiquitada. Només poden pujar a pregar a Lluc aquells que són veinats de la zona.
Amb aquest panorama, Lluc avui ha presentat un aspecte totalment inusual per ser un diumenge de març, ja a la primavera: amb cap excursionista, ningú fent torrades, ni tampoc visitant el lloc o acudint a l’eucaristia.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13