Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Les zones d'acampada, les àrees de pícnic, la fira artesanal, o la mateixa hostatgeria de Lluc estaven a vessar
El festiu de demà, el bon temps, el tancament de bars i restaurants, i el primer mercat de productes artesanals de la Serra, han fet que avui Lluc, tot i les mesures sanitàries vigents, es veiés desbordat pels visitants.
Les zones d’acampada, les àrees de pícnic, la fira artesanal, o la mateixa hostatgeria de Lluc estaven a vessar. Antoni Solivellas, batle d’Escorca, lamenta la manca d’ajudes per evitar aquestes aglomeracions.
Tot plegat, el batle d’Escorca, Antoni Solivellas, s’ha mostrat preocupat per la situació viscuda. Lamenta que no és el primer cop que passa, i té clar que és el Govern qui hauria de posar-hi solució. Demà, Dia de les Illes Balears, s’espera una jornada semblant.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles