Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
L'immoble ha costat 627.000 euros i l'Ajuntament hi reubicarà oficines municipals
L’Ajuntament de Llucmajor ha comprat el conegut com a “Edifici de Sa Nostra” a Caixabank per 627.000 euros. Inclou tota la planta baixa i el primer pis que dona al carrer de la Constitució.
És un edifici emblemàtic on hi havia oficines bancàries i que ara passarà a acollir dependències de l’Ajuntament. “Alleujarà les actuals oficines municipals”, explica la batlessa del municipi, Xisca Lascolas. També hi posaran els serveis d’altres edificis municipals que necessiten rehabilitació, com el casal de ca s’Hereu.
L’edifici feia 4 anys que estava buit i no té aigua ni instal·lació elèctrica en condicions. Per això, abans d’instal·lar-s’hi, l’Ajuntament haurà de fer-hi reformes. Confien tenir-lo a punt a finals de 2025.
Llucmajor s’afegeix a sa Pobla i Binissalem, que enguany també han comprat a Caixabank antics edificis de Sa Nostra.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor