Gestionaran el trànsit i oferiran un servei de proximitat
Des d’avui, vuit agents patrullaran Llucmajor des de les 6.30 del matí fins a les 10.30 del vespre. Formen part del cos de policia de barri, un servei que l’Ajuntament ha posat en marxa per acostar la policia a la ciutadania. La seva missió és intervenir en la resolució de conflictes.
Els agents, que patrullaran a peu o en moto, tenen assignades diferents zones de Llucmajor i l’Arenal per adequar-se a les característiques de cada nucli urbà. A l’Arenal, per exemple, el servei es basarà sobretot a gestionar el trànsit, mentre que a Llucmajor la policia de barri se centrarà a oferir un servei de proximitat. L’objectiu és conèixer de primera mà les preocupacions dels residents, que podran establir contacte directe amb els agents.
De moment, hi ha 4 efectius per a la zona de Llucmajor i quatre més per a la zona de l’Arenal, tot i que la intenció de l’Ajuntament és augmentar el servei al llarg de l’any.
A més de la zona del Llevant, també els cerquen al Raiguer amb mitjans terrestres
Els agents han hagut de disparar trets quan fugien en botar-se un control