L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Gestionaran el trànsit i oferiran un servei de proximitat
Des d’avui, vuit agents patrullaran Llucmajor des de les 6.30 del matí fins a les 10.30 del vespre. Formen part del cos de policia de barri, un servei que l’Ajuntament ha posat en marxa per acostar la policia a la ciutadania. La seva missió és intervenir en la resolució de conflictes.
Els agents, que patrullaran a peu o en moto, tenen assignades diferents zones de Llucmajor i l’Arenal per adequar-se a les característiques de cada nucli urbà. A l’Arenal, per exemple, el servei es basarà sobretot a gestionar el trànsit, mentre que a Llucmajor la policia de barri se centrarà a oferir un servei de proximitat. L’objectiu és conèixer de primera mà les preocupacions dels residents, que podran establir contacte directe amb els agents.
De moment, hi ha 4 efectius per a la zona de Llucmajor i quatre més per a la zona de l’Arenal, tot i que la intenció de l’Ajuntament és augmentar el servei al llarg de l’any.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues