El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Els plats han estat elaborats amb productes locals per una vintena de voluntaris
Sopa de Nadal, escaldums de pollastre i, de postre, mandarina. Aquest és el menú que menjaran 175 persones vulneralbes de Llucmajor. Els plats s’elaboren amb els productes locals que han estat donats i del que s’ha comprat amb els doblers recaptats a un dinar solidari.
Ho han estat cuinat una vintena de voluntaris durant tot el matí d’aquest dijous. I, com que ja està preparat, l’han pogut passar a recollir aquest horabaixa els beneficiaris als dos punts que ha habilitat l’ajuntament. Així, demà el podran gaudir a casa seva, en família.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals