Tot a punt per a la Mallorca 312: a quines carreteres afectarà?
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
El saliner té marcada una data al cap, el 29 d'agost, dia en què comença el Tour de França
Lluís Mas anhelava tornar a fer pedalades a la seva bicicleta. Després de set setmanes de confinament, el mallorquí ha canviat el rodillo per entrenar, per la carretera.
El saliner ha volgut fer una sessió més fluixa del normal per posar a punt al cos pels entrenaments més durs.
El ciclista del Movistar Team creu que l’aturada per mor de la crisi del coronavirus pot deixar seqüeles. Això sí, està content que no tenguin restriccions horàries per poder entrenar.
Ara Lluís Mas té marcada una data al cap, la del 29 d’agost a Niça, on començarà una nova edició del Tour de França.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Només el 38% dels alumnes han anat aquest divendres a classe. Asseguren que no aturaran fins que Miquel Rodán deixi l’escola