El ciclista mallorquí prepara el seu primer i novedós campus d'estiu a l'illa on descansa després d'haver completat el Giro d'Itàlia
Després de completar el seu primer Giro d’Itàlia, el corredor de l’equip Movistar espera ser convocat també per disputar La Vuelta. Mentrestant Lluís Mas descansa a Mallorca i prepara el seu primer campus de ciclisme. Tendrà lloc de l’1 al 6 de juliol i s’impartirà al poliesportiu de Maria de la Salut i també a la voltadora de Sineu.
Aquest novedós campus té l’objectiu d’acostar els valors del ciclisme als corredors més joves de Mallorca. El període d’inscripció està obert fins dissabte migdia al web www.campuslluismas.com.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda