L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El festival d'arts visuals i música electrònica ha arrencat aquest dijous a Inca i s'allargarà fins al dissabte
4 fonts de llum. Més d’una vintena d’escultures cinètiques. Tot, connectat a un sistema de so analògic i casolà. Així es construeixen 27.500 parpellejos, una instal·lació artística del duet Lolo i Sosaku. Es tracta d’un muntatge que juga amb les refraccions i els reflexos dels rajos de llum en escultures d’alumini. Tot, sincronitzat amb aquests aparells sonors, que ells anomenen màquines.
Així arranca la primera edició de l’INCANDESCENT, que es projecta com el festival més gran d’arts visuals i música electrònica de les Illes. També hi trobareu la instal·lació ‘Hogar’, que reivindica el concepte de la llar a la ciutat, per sentir-la un refugi càlid i segur.
L’INCANDESCENT omplirà diferents espais del municipi de llum i música fins al dissabte. Entre d’altres, hi podreu escoltar el discjòquei Dave Clark.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari