Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

Amb el suport de l'Eurocambra, la nova Comissió Europea recollirà el testimoni de la presidida per Jean-Claude Juncker
Llum verd del Parlament Europeu a la Comissió Europea presidida per l’alemanya Ursula von der Leyen.
El parlament ha aprovat la comissió, de la qual formarà part l’espanyol Josep Borrell com alt responsable de la Unió Europea per a la política exterior, per 461 vots a favor, 157 en contra i 89 abstencions.
Amb el suport de l’Eurocambra, la nova Comissió Europea recollirà el testimoni de la presidida per Jean-Claude Juncker per als pròxims cinc anys i començarà a fer feina el pròxim dia primer de desembre. La ministra de Defensa en funcions, Margarita Robles, substituirà temporalment Borrell a la cartera d’Exteriors.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions