Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
El Consell de Ministres ha aprovat l'autorització de les obres, que començaran dilluns, segons Red Eléctrica
El nou cable elèctric entre Menorca i Mallorca ja es pot començar a construir. Red Eléctrica disposa aquest divendres de l’autorització del Consell de Ministres. També han declarat el cable d’utilitat pública, un fet que permet agilitar tots els tràmits. Les obres d’aquesta infraestructura, que anirà de Cala Mesquida a Ciutadella, podrien començar aquest mateix dilluns i podrien estar enllestides a mitjan 2020, segons Red Eléctrica.
L’autorització de les obres arriba només cinc dies després de la pana elèctrica que es va allargar durant més de 50 hores a Menorca. Des del Partit Popular reclamen més previsió amb vista al futur.
Per part del Govern demanen que Red Eléctrica contacti amb els afectats tan aviat com sigui possible.
La companyia diu que entén que hi hagi reclamacions però que ells també són una víctima més d’aquest fenomen extraordinari i que, per tant, no preveuen indemnitzacions per als 38.000 usuaris afectats.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears