Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
El local de l’entitat, amb 137 anys d'història, podrà adequar-se així a la normativa per tenir llicència d'activitat
157
Més d’una dècada de negociacions i quasi un any després de demanar la llicència, el Cercle Artístic de Ciutadella ha aconseguit avui el permís de l’Ajuntament per rehabilitar l’edifici on es troba. Un procés ple d’impediments i dificultats tècniques al qual la Junta de Govern ha donat via lliure aquest matí. D’aquesta manera, l’entitat cultural podrà adequar-se a la normativa vigent en matèria de seguretat i accessibilitat i tenir llicència d’activitat, un requisit que no complia malgrat que l’edifici té 130 anys. La reforma implicarà una inversió de prop de 200.000 euros i l’entitat haurà d’hipotecar-se per fer-hi front. El president del Cercle, Fel Pellicer, es mostra satisfet que la situació finalment s’hagi desbloquejat i detalla que s’actuarà en els accessos, es reformarà l’escala i també es renovarà el bar i la cuina, entre d’altres.
I és que el projecte té una gran complexitat. D’una banda perquè la façana està protegida i de l’altra perquè la part posterior dona a la muralla del port i a una gran alçada, el que impedeix fer-hi obra. De fet, la pròpia llicència atorgada per l’Ajuntament recull la necessitat de mantenir l’estat de la façana tal com es troba actualment.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa