L’UME acudirà a Eivissa, després d’uns ruixats que han fet aturar l’activitat al seu aeroport
Formentera també pateix les conseqüències de nous aiguats

És la darrera activitat del projecte 'Rehabitar el barri': 29 accions artístiques i pedagògiques en 4 anys de feina
El barri de la Soledat i el Nou Llevant, banyat de llum i efectes visuals.
L’escenari, aquesta maqueta de ceràmica, feta per alumnes del CEIP Pintor Joan Miró, en col·laboració amb ceramistes com Joan Català Roig.
El videomàping és obra de Javi Cadavieco i Mitos Colom, i la música, de Kiko Navarro. Tots junts han gestat un Imaginari Audiovisual del Barri.
Amb aquesta activitat, es tanca el projecte Rehabitar el barri. Una iniciativa impulsada per la UIB, que durant 4 anys, ha generat vincles artístics i pedagògics entre l’escola, la universitat i la societat.
Els infants imaginen el futur del Nou Llevant com un espai verd, net i sense contaminació. Han descobert que en un context multicultural, tothom pot aportar les seves vivències i crear vincles com a comunitat. I que l’art, és una eina essencial, per rehabitar el barri.
Formentera també pateix les conseqüències de nous aiguats
A les Pitiüses, la Conselleria d'Educació, a través d'Emergències, ha recomanat a les famílies cercar els seus infants a les escoles abans del migdia
Els aeroports han estat afectats pel mal temps
La carretera vella entre Manacor i Sant Llorenç roman tancada