Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Els llums de Nadal ja llueixen a molts de pobles i ciutats de les Illes
Queda menys d’un mes per a les festes de Nadal i, en aquest compte enrere, comença ja a anunciar-se l’esperit nadalenc. Els llums de Nadal ja llueixen a molts de pobles i ciutats de les Illes.
La Plaça de sa Bassa, a Manacor, estava ahir vespre plena a vessar, esclatava en presenciar els guarniments i llumetes que decoraran els carrers de Manacor aquestes festes.
Mentrestant, a Palma, s’inaugurava el tradicional betlem de Cort , una visita recomanable per als infants mallorquins. Un betlem completíssim, com ja és tradicional, on hi ha feina de mirar i fitar elements. Els infants ho varen gaudir d’allò més.
Les principals capitals espanyoles també tenien ahir marcat en vermell el dia d’ahir. A Sevilla, encesa de llums i nadales. Música també a Sant Sebastià en un muntatge nadalenc trencador, en aquest cas. I, a Madrid, l’actriu i cantant Carolina Cerezuela, duia la batuta d’un acte amb molts d’elements. Nadal quedava, així, oficialment inaugurat.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues