Comença a les sis de l'horabaixa i s'allarga fins a les onze
Els veïns d’una finca de So Na Monda (Inca) duen la celebració a un altre nivell: amb llums, música i pirotècnia fan cada dissabte més bo de dur el confinament.
Tot i la situació tan complicada durant l’estat d’alarma, els habitants d’aquest bloc han aprofitat per reforçar el seu sentiment de comunitat.
La música comença a les sis de l’horabaixa i s’allarga fins a les onze del vespre. Només aturen a les vuit per fer els aplaudiments al personal sanitari.
Toni Costa, l’organitzador, destaca que aquesta iniciativa va sorgir sobretot com una activitat pels nins. Així mateix, afirma que aquestes festes serveixen a tots els habitants del bloc per “desconnectar”.
S'investiguen les causes de l'accident
La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables