L'equip masculí renova el títol que ostenta des de 2022 i les dones el guanyen per primera vegada; la pista d'atletisme de Maó reuneixt atletes de setze equips
Alegria, molta alegria, la dels atletes de Lô Esport Menorca. Els dos equips de l’entitat menorquina s’han proclamat campions balears absoluts per clubs, en la cita d’hivern. El masculí ha renovat el títol que ostenta des de 2022, amb 101 punts, per davant del Siurell (81) i el Pegasus (79,5). Per part seva, les dones han guanyat el campionat per primera vegada, amb un total de 90 punts. El Pegasus (78) ha estat subcampió i el Siurell (57), tercer. La pista d’atletisme de Maó ha reunit atletes de setze equips de les Illes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda