Logo IB3N
X

L’obra ‘1936’, d’Andrés Lima, triomfa als Premis Max d’enguany

02/06/2026

L’obra ‘1936’, d’Andrés Lima, triomfa als Premis Max d’enguany

32

1936, dirigida per Andrés Lima, va obtenir el guardó més esperat dels Premis Max en ser reconeguda com a millor espectacle de teatre. Però pel que fa al nombre de guardons, La tercera fuga, de Victoria Szpunberg i Albert Pijuan, va aconseguir tres dels 5 Premis Max als quals optava: millor repartiment de teatre, millor autoria teatral, i millor actor per a Ton Vieira.

En la categoria de dansa, ‘No’, una producció de La Venidera, va ser la gran guanyadora en ser reconeguda com a millor espectacle. A més, va obtenir els premis a millor coreografia, per a Irene Tena i Albert Hernández, i millor intèrpret femenina, per a la mateixa Tena.

El productor teatral Jesús Cimarro, actual director del Festival Internacional de Teatre Clàssic de Mèrida, va ser reconegut amb el Premi Max d’Honor.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT