Primer de Maig marcat pel “No a la guerra” i el problema d’accés a l’habitatge
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Aquesta setmana s'aprovarà el projecte bàsic, d'execució i la llicència d'activitat
L’obra de la nova Aigo Dolça podria començarà l’estiu que ve. Cort aprovarà el projecte bàsic, el d’execució i la llicència d’activitat a final de setmana.
Amb un pressupost de 8’6 milions d’euros, s’Aigua Dolça tendrà 6 plantes, una piscina, sales multiusos, cafeteria i 117 places d’aparcament, places que seran en part per rotació i en part per residents.
Tant les instal·lacions esportives com els aparcaments seran de gestió municipal. De l’Ajuntament expliquen que s’aplicarà al projecte sistemes d’estalvi d’energia i de consum d’aigua i s’hi instal·laran equips d’energies renovables.
Les piscines de s’Aigo Dolça estan en desús fa 4 dècades. S’inauguraren l’any 1941 i foren seu del Club Natació Palma. Als setanta, s’abandonaren.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²