L’avís vermell a Eivissa i Formentera torna a taronja i deixa desenes d’incidències
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
La peça repassa les quaranta-vuit darreres hores de vida del poeta de Granada
Els actors Pedro Victory i Josué Guasch dirigeixen i protagonitzen “Lorca, que te quiero Lorca”. Una peça que repassa les quaranta-vuit darreres hores de vida del poeta de Granada. Aquesta obra es representarà aviat a la sala Muntaner de Barcelona.
Aquesta és una de les poesies que apareixen a “Lorca, que te quiero Lorca”, la peça mallorquina creada per Pedro Victory i Josué Guasch. A l’obra es veu la relació entre un pres i un psicòleg i ho compara amb les darreres 48 hores de vida de Lorca.
La peça per la seva temàtica és molt actual i segons els seus creadors hi poden haver paral·lelismes amb la situació a Catalunya.
L’obra esta tancant dates amb un teatre a Madrid i també una possible gira per teatres de les Balears. El que és segur és que es podrà veure del 6 de juny al 13 de juliol a la Sala Muntaner de Barcelona.
És “Lorca, que te quiero Lorca”, una obra que no deixarà a ningú indiferent.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
L’home, d’uns 70 anys, ha estat recuperat amb l’ajuda dels Bombers de Ciutadella, i la Guàrdia Civil n’investiga les circumstàncies de la mort
Es mostren contraris a l'informe que dona marge per augmentar les places turístiques