Es podrà veure l’eclipsi solar des de ca meva?
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
"Sa Pesta 2020" s'estrenarà aquest cap de setmana a Algaida, amb totes les entrades exhaurides
I si entenem la Pesta com el mateix ésser humà? Amb l’objectiu de reivindicar les lletres mallorquines, la companyia Ovnipresents recupera Sa Pesta, una obra de Pere Capellà estrenada el 1951, que va ser un fracàs absolut. Ara, l’han adaptada en un nou format fresc, jove i experimental.
Sa Pesta va veure la llum l’any 1951 al Teatre Principal de Palma. Una distopia llibertària i antibèl·lica, considerada una de les primeres sàtires polítiques de les nostres lletres, però que va ser un fracàs segons la crítica. El dramaturg Miquel Mas Fiol ha adaptat i actualitzat l’obra de Capellà per posar-la en valor.
Esteve i Felip Rapitxo són dos científics que inventen una màquina capaç de destruir la humanitat i que acaben corrompent-se pel poder. Sa Pesta 2020 s’estrenarà aquest cap de setmana a Algaida, amb totes les entrades exhaurides. Està previst que es torni a representar al mes de desembre a Sa Pobla.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El col·lectiu d'infermeres defensa les competències de les professionals en tasques de gestió
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets