L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Va ser interceptada dissabte a les 20.25 del vespre a 200 metres de la platja de Migjorn
Imatge d'arxiu d'una pastera.
73La Guàrdia Civil ha localitzat una embarcació petita amb quatre persones a bord a 200 metres de la platja de Migjorn, a l’illa de Formentera. Els immigrants han estat interceptats a la mar aquest dissabte a les 20.25 hores.
Després han estat traslladats al port d’Eivissa per Salvament Marítim, segons ha informat aquest diumenge la Delegació de Govern de Balears. Els ocupants de la barca són tots d’origen magrebí i es troben en aparent bon estat de salut.
Durant aquest 2022 han arribat a les costes de les Balears 37 embarcacions amb 512 persones a bord, segons el recompte de l’Agència EFE.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues