Les escoles celebren el Dijous Llarder
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses

Es troben aparentment en bon estat de salut
Un total de cinc homes d’origen algerià han estat interceptats en aparent bon estat en el municipi eivissenc de Sant Josep després d’arribar en una embarcació. Segons ha informat la Delegació del Govern espanyol a les Illes, els fets han tingut lloc entre les 16.05 i les 16.51 hores en Cala Truja.
En el succés han intervingut agents de la Policia Local del municipi i patrulles de Seguretat Ciutadana. Igualment, es manté el dispositiu de cerca i localització d’altres ocupants de la pastera.
Aquest dimarts dematí, un total de 16 persones, totes elles homes d’origen algerià i aparentment en bon estat de salut, han estat rescatades a les 08.50 hores en aigües de Cabrera. En el rescat, hi ha intervingut el Servei Marítim de la Guàrdia Civil i Salvament Marítim.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval