Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les restes tenen més de 2.500 anys d'antiguitat
Fa 15 dies que fan feines d’excavació a la necròpolis de Son Real a Santa Margalida. Hi han localitzat un total de sis fòssils humans que tenen més de 2.500 anys d’antiguitat a quatre tombes diferents.
L’Ajuntament de Santa Margalida ha demanat al Govern que destini 350.000 euros dels doblers recaptats amb l’ecotaxa per poder finalitzar la necròpolis i també per cobrir les tasques de manteniment.
El arqueòlegs continuaran excavant al jaciment fins al dia 22 d’aquest mes.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció