Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Ha estat traslladada a l'Hospital Mateu Orfila per una primera avaluació del seu estat de salut
Localitzen la dona desapareguda a Alaior, Menorca. L’112 ha informat a primera hora del dematí de la localització de Magdalena Mesquida, de 74 anys, qui havia desaparegut dimecres a les 10 i mitja del dematí. La dona ha aparegut entre uns matolls en una finca propera del lloc on l’havien vista per darrera vegada. Ha estat traslladada a l’Hospital Mateu Orfila per una primera avaluació del seu estat de salut. Una primera exploració ‘in situ’ apunta que podria presentar possibles fractures.
Han estat un equip de bombers Menorca format per bombers del parc de Maó i Ferreries els que han localitzat la dona pocs minuts abans de les 10 del matí.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases