Ha estat rescatat en bon estat de salut per guàrdies civils del GREIM i Servei Aeri
205
Un turista de 84 anys, que estava desaparegut a Menorca des de diumenge passat, ha estat localitzat avui, dilluns, en bon estat de salut, per un equip de rescat format per guàrdies civils del GREIM i Servei Aeri. En la recerca de l’home perdut han intervingut Protecció Civil, l’IBANAT i Policia Local des Migjorn.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura