Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El centre hospitalari no l'havia pogut identificar perquè no duia documentació i ella no s'ha comunicat amb ningú
Després d’una setmana d’incertesa, Natalia Sánchez ha estat localitzada en bon estat en un hospital de París. Segons fonts properes a la investigació, va ser una patrulla de la Policia francesa qui la va traslladar allà, després de trobar-la desorientada pel carrer fa uns dies
Avui dimecres, a primera hora de l’horabaixa, la Fiscalia francesa i el Ministeri d’Exteriors espanyol confirmaven la troballa de la jove de 22 anys. La Fundació Europea per les Persones Desaparegudes també ho corroborava i afirmava que la jove es troba en bon estat.
Ara Natàlia es troba ingressada. El centre hospitalari no l’havia pogut identificar perquè no duia documentació i ella no s’ha comunicat amb ningú. Ha estat arran de l’obertura de la investigació per part de la Fiscalia, ahir dimarts, i de la difusió que se n’ha fet per les xarxes socials i a través dels mitjans, que s’ha tancat el cercle.
El seu pare s’ha traslladat fins a l’hospital i l’ha reconeguda. Precisament, avui dimecres dematí, havia difós un comunicat de veu en què sol·licitava la col·laboració per trobar-la i n’ha agraït l’ajuda. La seva mare també ha llançat un missatge demanant respecte, davant els interrogants que ara hi sorgeixen: “Informar-vos que Natalia es troba bé així que respectin ara la nostra necessitat d’assossec”.
Natalia Sánchez, que està a punt d’acabar un Erasmus a París, va desaparèixer fa just una setmana. Havia acabat el contracte de lloguer en un pis del barri XIV de Paris i feia la mudança a casa d’una amiga quan li varen perdre la pista.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella