El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
De moment, no s'hi han trobat restes dels represaliats pel franquisme, un fet que esperen que passi mentre avancin les feines
Fa dues setmanes que començà la tercera fase d’excavació al cementeri de Son Coletes, a Manacor, i ja s’han descobert set fosses més, que s’afegeixen a les altres set que ja s’havien excavat en les dues fases anteriors. De moment, però, no s’han trobat restes dels represaliats; un fet que esperen que passi mentre avancin les feines.
En aquesta fase, que es preveu que duri entre 4 i 5 mesos, s’excavaran al voltant de 1.300 metres quadrats de jardineres i passadissos que es troben ubicats en el perímetre del que era el cementiri vell, que és on es produïren els enterraments.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits