Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Una patrulla de la Guàrdia Civil ha localitzat tres migrants al port i altres tres s'han lliurat voluntàriament a la caserna
Imatge d'arxiu d'una de les pasteres arribades a Formentera enguany.
43Un vaixell pesquer ha localitzat una embarcació a la deriva aquest matí a 4 milles a l’est de Formentera. Ha donat avís a Salvament Marítim que ha recollit l’embarcació, sense cap ocupant a bord, i l’ha lliurat a la Guàrdia Civil a Eivissa.
Tres migrants s’han presentat aquest matí a la caserna de la Guàrdia Civil de Formentera i han manifestat que acabaven d’arribar a l’illa en una embarcació tipus pastera. Altrament, una patrulla de la Benemèrita ha localitzat altres tres migrants al port.
S’ha posat en marxa un dispositiu de la Guàrdia Civil per localitzar altres possibles ocupants d’aquesta embarcació, informa Delegació de Govern.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13