Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La Guàrdia Civil ha activat dispositiu de cerca amb l'helicòpter i patrulles per terra per a tractar de localitzar més migrants
Imatge d'arxiu.
10817 migrants persones migrades més han estat interceptats a primera hora d’aquest divendres a Mallorca. 12 d’ells han estat trobats per la Guàrdia Civil a la carretera que va de Portocolom a Felanitx, mentre que la Policia Nacional n’ha trobat altres 5 a la zona de Cala Murada, a Manacor, molt a prop del primer punt.
Segons fonts de la Delegació de Govern, els 17 migrants ocupaven una pastera que ha estat localitzada a Cala Murada. Tots han estat traslladats a les dependències de la benemèrita, a Manacor.
Per altra banda, els agents sospiten que l’altra pastera vista avui dematí a Tolleric, Llucmajor, és una embarcació que ja es va localitzar aquesta setmana, però que s’ha desplaçat per mor del vent i les ones.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors