El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Les noves maneres de consum i oci han traslladat les pantalles als grans complexos comercials
Als anys 80 del segle passat, Palma va arribar a tenir una trentena de sales de cinema. De mica en mica, han anat desapareixent totes. Els locals que hi ocupaven, els ocupen ara botigues, com és el cas del que va ser el cinema Born i El Palacio Avenida. D’altres, com són el Metropolitan i el Lumiere, resten tancats sense cap ús. Només 2 d’aquells cinemes, la Sala Augusta i el Rívoli, continuen encara en actiu.
L’oferta cinematogràfica comercial a Palma es concentra ara en dos grans complexos comercials, OCIMAX i FAN, que sumen una vintena de sales. A finals de l’any passat tancaren definitivament els multicines Porto Pi, que havien estat els primers a obrir a un centre comercial, l’any 1995.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits