Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
El sector assegura que un altre estiu sense treballar podria fer tancar permanentment algunes discoteques
El sector de l’oci d’Eivissa té esperances de poder obrir al llarg del mes de juny o començaments del juliol. La patronal veu com a clau arribar a un gran nombre de vacunats a la Unió Europea i han presentat al Govern un protocol per poder obrir els espais tancats de les discoteques.
Cada quinze o vint dies es reunirà amb el Govern una taula de treball per tal d’avançar en la reactivació del sector. En la següent, es parlarà d’una aplicació electrònica per accedir als establiments i que s’està desenvolupant.
Per poder obrir, asseguren, arribar a grans percentatges de vacunació és clau. Això sí, en els espais oberts, en els beach clubs, ja s’hi pot treballar.
Asseguren que un altre estiu sense treballar podria fer tancar permanentment algunes discoteques. L’Associació Oci d’Eivissa agrupa a 38 establiments entre hotels, restaurants de platja i discoteques.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte