Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
L'alaiorenc Joan Florit i la ciutadellenca Maria Allès, els primers en completar els 32 kilòmetres entre Son Bou i Cala en Blanes
La cancel·lació de les competicions massives en diferents disciplines ha reduït el calendari balear a la mínima expressió. La pandèmia del coronavirus supedita l’organització de les poques curses que es permeten fer. L’October Trail Menorca ha estat, aquest dissabte, un banc de proves que sembla haver satisfet els seus 150 participants.
Protocol, protocol i protocol per a reduir al màxim el risc de contagi a la segona edició de l’October Trail Menorca. Control en l’accés, cabuda limitada, distàncies socials. I a l’hora de competir, sortides escalonades, en grups reduïts i mascareta. Un escenari nou, però imprescindible per als 150 participants. Joan Florit, Cristina Marín i Lito Bosch ens n’han donat la seva opinió.
La sortida s’ha donat en sis tongades de vint-i-cinc corredors, en intervals de dos minuts. Una volta treta la mascareta, la cursa s’ha normalitzat. En un estat sanitari com l’actual, seria viable una prova amb més participants?
L’organització ha hagut de denegar la inscripció a 300 participants. Els primers a completar els 32 quilòmetres que separen Son Bou de Cala en Blanes han estat l’alaiorenc Joan Florit i la ciutadellenca Maria Allès, amb un temps de 10:28:19 i 11:10:54, respectivament.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui