Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

La resta de sectors turístics també es queixen de la baixa afluència de turistes
Els mesos forts de la temporada no compleixen amb les dades amb les quals els comerços i establiments estan acostumats. L’inici de la temporada va anar segons les expectatives, però sembla que l’afluència de turistes s’ha aturat al juliol.
La sensació entre els treballadors és compartida, noten aquesta baixada i parlen d’una temporada poc comú on la facturació ha baixat prop d’un 20% respecte a l’any passat. Tot i així esperen que aquesta situació millori de cara a finals de mes i confien en les bones previsions que hi ha de cara al setembre.
Pel que fa a les dades d’ocupació hotelera a Formentera, les xifres van en la mateixa línia. Així, la pitiüsa menor tanca el juliol amb una baixada que supera el 5%. A Eivissa, l’ocupació també ha minvat, en aquest cas, un 2’3% respecte a la temporada passada. Tot i així, pel que fa a aquesta temporada, les xifres es mantenen similars a les de l’any passat, amb un 81% d’ocupació a les Pitiüses.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament