Barrumbada en pocs minuts a Eivissa i Mallorca
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Les xifres de les Illes Balears estan 15 punts per davall del 70% d'ocupació rural del conjunt de l'Estat
74
La demanda d’allotjaments rurals a Balears se situa al 55% per Setmana Santa. Són unes xifres que superen en un 29% les registrades durant el mateix període del 2019, abans de l’esclat de la pandèmia, segons EscapadaRural. També superen en 18 punts les de l’any passat.
Segons les mateixes dades, les xifres de les Illes Balears estan 15 punts per davall del 70% d’ocupació rural del conjunt de l’Estat. En termes generals, el turisme rural manté una línia ascendent i encara arrossega una xifres d’ocupació altes i sobrepassant les dades de 2019 per aquesta Setmana Santa. En concret, tres punts per damunt. Respecte de 2021, l’increment és de 17 punts percentuals. D’aquesta manera, es consolida la tendència positiva amb la qual va arrancar l’any. El turisme rural és una opció cada vegada més estesa entre els viatgers per poder gaudir de caps de setmana, ponts o vacances.
Aquest dimecres s’ha sabut també que els aeroports de les Illes Balears recuperaran els registres de 2019, amb només un 0,6% menys de vols.
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
La batlessa, Xisca Lascolas, afirma que s'estan investigant aquests nous casos, però demana a les víctimes de robatoris que no ho denunciïn públicament a les xarxes socials i que ho facin davant la Policia Local o la Guàrdia Civil