Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Eivissa només compta amb 1 habitació lliure de les 94 habilitades
Segueix augmentant el nombre de persones allotjades als hotels pont de les Illes, arribant a un total de 406. D’acord amb les darreres dades, Mallorca compta amb 242 pacients en 218 de les 300 habitacions disponibles a l’hotel Covid. A Menorca, 58 són els pacients allotjats als 34 dels 60 apartaments facilitats per aquest propòsit. A Eivissa, només queda 1 habitació lliure: 91 pacients romanen a les 83 de les 84 habitacions disponibles. En el cas de Formentera, són 15 els pacients que ocupen 14 de les 19 habitacions.
Així mateix, al conjunt de les Balears, l’ocupació als hotels Covid és del 75%, encapçalada per Eivissa, on l’ocupació és del 99%. Mallorca té una ocupació del 73%; Formentera, del 74%; i Menorca, amb un nombre menor de casos aïllats a l’establiment, del 57%. Per aquesta raó i en vista de l’augment continu de casos a les Balears, el Govern estudia obrir més hotels Covid, amb la finalitat que no hi hagi sobresaturació d’ocupació i es pugui seguir acollint tant a estrangers com a residents que no tenen lloc on aïllar-se.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat