Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
L'illa impulsa campanyes i esdeveniments per allargar la temporada
La baixada de turistes a l’illa no preocupa, de moment, la Federació Hotelera, que valora positivament l’ocupació, que ha fregat el 91% el mes d’agost.
Els turistes que visiten l’illa ho fan principalment pel sol i la platja i es queixen de la falta d’oferta complementària, que, a més, es concentra durant els mesos d’estiu i que desapareix a l’hivern.
En els darrers anys, l’illa impulsa campanyes i esdeveniments culturals, esportius i d’oci al maig i a l’octubre per tal d’allargar, una mica més, la temporada.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles