El turisme francès guanya presència
Amb els establiments operatius i l’arribada constant de visitants, el sector hoteler afronta aquest tram de temporada amb bones perspectives. A la zona nord de Mallorca, les previsions conviden a l’optimisme amb una ocupació similar a la del 2025.
El nord és una de les destinacions preferides del turisme europeu: els hotels ja freguen el 80% d’ocupació. Són unes xifres molt similars a les de l’any passat. El principal mercat continua sent l’alemany, tot i que enguany el turisme francès guanya pes i cada vegada mostra més interès per la regió.
El perfil majoritari dels visitants són famílies i ciclistes, que solen fer una estada d’una setmana de mitjana. En general, cerquen sol i platja, tranquil·litat i activitats a l’aire lliure.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius