Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Però la demanda s'havia disparat en les darreres hores després que els tribunals anul·lessin el confinament a Madrid
La greu crisi sanitària de Madrid ha passat factura a les connexions aèries amb les Balears. L’ocupació mitjana dels avions ha davallat un 75% respecte de l’any passat. Entre els passatgers que han arribat a Menorca des de Madrid aquest divendres gairebé no hi ha turustes; per mor de la greu situació sanitària, qui fa aquesta ruta és majoritàriament per feina o estudis.
No obstant això, la demanda s’havia disparat aquestes darreres hores, després que els tribunals varen anul·lar el confinament a la capital. Les companyies aèries hi havien programat, fins i tot, vols de reforç per aquest pont del Pilar. Per exemple, les companyies del grup Iberia, que operen entre les Illes i la capital 32 vols a la setmana, havien programat dos vols addicionals pel pont, dia 12, amb Palma i Eivissa.
A més, els preus per viatjar són més assequibles de l’habitual. I la revocació judicial, aquest dimecres, del confinament a la Comunitat de Madrid, abans de decretar-se l’Estat d’Alarma, havia animat els madrilenys. La consultora Mabrian ho ha comprovat. L’interès per viatjar des de la capital a Menorca aquest pont s’havia incrementat considerablement, fins i tot respecte de l’any passat.
Passat el pont del Pilar però, les previsions d’ocupació continuen a la baixa. Entre novembre i abril es preveuen ocupar 3.000 seients a la ruta entre Menorca i Madrid, quan l’any passat se’n van comptabilitzar 9.000.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants