Primera intervenció de l’helicòpter Milana dels Bombers de Mallorca a un incendi a Manacor
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona

As Castell hi ha 50 usuaris residents a centres d'altres municipis, la qual cosa trastoca el dia a dia dels seus familiars.
Encarnació és vesina des Castell i condueix 100 kilòmetres per estar amb sa mare. Al geriàtric de Maó no hi ha lloc. A Sant Lluís, tampoc. Aquesta distància ha provocat que hagi de deixar la seva feina.
Aquesta problemàtica s’acabarà en tres anys. Avui, Francina Armengol ha visitat els terrenys on es construirà un geriàtric amb espai per 70 persones. Això farà disminuïr la llista d’espera insular per accedir a residència de 220 a 150. Amb l’ampliació prevista pel Govern, l’actual llista d’espera desapareixerà.
La construcció del geriàtric des Castell és possible gràcies a la cessió d’aquests terrenys per part de l’Ajuntament. La inversió total prevista serà de 6 milions d’euros.
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari
Les temperatures de juliol han ajudat a la maduració del raïm que enguany és de molta qualitat