La problemàtica principal a què s'enfronten tots és la contractació
Preparen a les totes els darrers detalls per poder començar la feina el cap de setmana. Són molts els locals de la zona Magaluf-Palmanova que han decidit avançar l’obertura. Aquest cap de setmana, la planta hotelera de Calvià obre el 70% dels seus establiments i també, una part de l’oferta complementària s’avança a la temporada. Ho tenen clar, han d’anar plegats.
Els negocis que fan temporada conviuen amb uns pocs, com el de na Margalida, que obren tot l’any. Viuen principalment dels residents, però enguany han notat el bon temps i l’avançament de temporada.
La problemàtica principal a què s’enfronten tots és la contractació. Coincideixen que, de cada vegada, és més difícil trobar personal qualificat o que vulgui venir a les Illes a treballar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros