El Consell de Menorca reivindica una tarifa plana màxima que abarateixi encara més els bitllets. L'ocupació mitja durant la temporada d'hivern ha estat del 75%
Aquest dijous és el primer dia de lliure competència a la línia aèria Menorca-Madrid després que aquest dimecres hagi acabat la vigència de la primera temporada de servei públic (OSP).
Des d’ara i fins octubre, quan tornarà a ser efectiva la OSP, les freqüències amb la capital espanyola es quintupliquen i passen d’un o dos vols diaris a set. També els preus milloren, però el Consell de Menorca reivindica una tarifa plana màxima que abarateixi encara més els bitllets.
L’ocupació mitja durant la temporada d’hivern ha estat del 75%.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.