Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

471 dones i 19 infants han estat atesos pels serveis socials. Els experts diuen que creixen els casos perquè hi ha menys por a denunciar
A l’Oficina de la Dona, el nombre de menors d’edat que són fills de víctimes de violència de gènere ha davallat dels 22 casos de l’any anterior als 19 d’enguany. Crida l’atenció, no obstant això, l’augment de dones, dels 16 als 30 anys, que denuncien maltractaments físics i psicològics. Si fa un any varen ser 69 casos, la xifra s’ha enfilat aquest any als 103.
El centre d’acollida de l’Oficina de la Dona, que compta amb 26 places, s’ha fet càrrec de 70 dones i 48 nens, gairebé el doble que l’any anterior. Per això el Consell d’Eivissa treballa en ampliar l’espai i reforçar les plantilles amb vista a 2020. Segons els estudis fets pel Cepca, l’elevat consum de pornografia entre adolescents, sobretot homes, així com l’exemple que reben de les seves famílies, estan entre les principals raons de l’augment de denúncies entre el jovent de les Pitiüses.
Aquest divendres han presentat la Memòria de l’Oficina de la Dona, amb motiu del Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra la Dona, que se celebra dilluns 25 de novembre. Ho han presentat la consellera de Benestar Social, Carolina Escandell, la cap de secció de l’Oficina, Tonyi Ferrer, i la directora del Cepca, Belén Alvite.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren